سطوح کاربری و نحوه ارتقای سطح در باشگاه

باشگاه مشتریان پارسیان

سطوح تعریف شده در باشگاه مشتریان شامل چه سطحهایی می باشند؟

 

باشگاه مشتریان بانک پارسیان دارای 5 سطح اصلی عادی، برنزی، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیومی به صورت پلکانی است که هر یک از این سطوح، شامل 5 سطح فرعی یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره می‌باشد. بدین صورت که با گذراندن  5 سطح فرعی مربوط به هر سطح اصلی، به سطح اصلی بعدی می‌روید. مثلاً در صورتی که شما در سطح برنزی باشید، با افزایش امتیاز و گذراندن 5 سطح فرعی مربوط به سطح برنزی، به سطح نقره‌ای ارتقاء پیدا می‌کنید.

 

شیوه ارتقای سطح در باشگاه چگونه است؟

 

شما مشتری گرامی باشگاه می توانید از بخش امتیازات داشبورد، امتیازی که از ابتدای عضویت و نیز امتیازی که در سطح جاری خود در باشگاه کسب کرده اید را مشاهده نمایید.

برای کسب اطلاع از جزئیات امتیارات کسب شده خود در باشگاه می توانید به بخش امتیازات> مشاهده> نمایش جزئیات امتیازات مراجعه نمایید.

لازم است بدانید که امتیاز کلی امتیازی است که برای دریافت جوایز باشگاه (متناسب با امتیاز تعریف شده برای دریافت هر جایزه)، می توانید از بخشی و یا همه آن استفاده کنید و امتیاز سطح، امتیازی است که در سطح فعلی خود در باشگاه کسب نموده اید و برای ارتقا به سطح بعدی به کسب مابه تفاوت امتیاز سطحی نیاز دارید که در حال حاضر در آن قرار گرفته اید. مابه تفاوت امتیاز مذکور را می توانید در ذیل جدول امتیازات خود مشاهده نمایید.