قوانین و مقررات باشگاه

باشگاه مشتریان پارسیان

به باشگاه مشتریان پارسیان خوش آمدید!

 

باشگاه مشتریان یک پایگاه اینترنتی است که امکان قدردانی از مشتریانی که بانک پارسیان را برای خدمات مالی و بانکی خود انتخاب می کنند فراهم می آورد. اعضای باشگاه به تناسب مشارکت خود در کمپین های امتیازی پاداش دریافت می کنند. به عبارتی مشتریان می توانند با ثبت نام در باشگاه، فعالسازی و عضویت در کمپین ها به طور روزانه امتیاز دریافت نموده و پس از کسب حد نصاب های لازم از باشگاه پاداش دریافت نمایند.

از فعالیت هایی که به آنها امتیاز تعلق می گیرد میتوان موارد ذیل را برشمرد:

 

الف)عضویت در باشگاه و تکمیل مشخصات،

ب)دعوت از دوستان برای عضویت در باشگاه،

پ)فعال کردن طرح ها و کمپین های پیش بینی شده در باشگاه بر روی حساب ها، کارت ها و پذیرنده ها

 


باشگاه بر اساس میزان موجودی حساب ها و تراکنش های انجام شده امتیاز محاسبه می کند. امتیاز های دریافتی مشتریان با رسیدن به حد نصاب های تعیین شده قابلیت دریافت پاداش پیدا می کنند. پاداشهای باشگاه عبارتند از :

الف)پاداشهای بانکی

ب)تخفیف خرید خدمات از شرکای تجاری باشگاه

 

امکان تغییر در امتیازات و پاداشها وجود دارد که البته قبل از اعمال تغییرات اطلاع رسانی خواهد شد.

فعالیت پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان پارسیان و اعضاء این باشگاه، با رعایت قانون تجارت الکترونیکی مصوب 1382 و جرایم رایانه ای مصوب 1388 و سایر قوانین مربوطه می‌باشد. مقررات باشگاه مورد قبول تمامی اعضاء این باشگاه بوده و باشگاه مشتریان پارسیان این اختیار را دارد تا تغییرات مورد نظر خود را درنحوه امتیازدهی به مشتریان و نیز انواع پاداش ها و نحوه تعلق آن به مشتریان اعمال نماید و به محض درج این ضوابط در سایت، قوانین قابل اجرا خواهد بود. بر این اساس تنها مرجع اطلاع رسانی رسمی تغییرات یاد شده، سایت باشگاه مشتریان پارسیان بوده و تمامی اعضاء ملزم به مطالعه و پیگیری اعلانات و اخبار صادر شده می باشند.

 

مقررات باشگاه مشتریان

 

اینجانب/ این شرکت....... به شماره شناسنامه/ ثبت...............شماره /شناسه ملی...... اقرار می نمایم ازتمامی ضوابط و مقررات باشگاه مطلع بوده و مادامی که عضو باشگاه باشم ملزم به رعایت تمامی قواعد و مقررات از جمله مقررات ذیل هستم:

 

بند شماره 1- باشگاه مشتریان پارسیان تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران بوده و اطلاعات وارد شده توسط کاربران که مغایر با این قوانین تشخیص داده شود بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.

 

بند شماره 2-  درصورت اصلاح این توافقنامه در هر زمان ،نسخه اصلاح شده آن در سایت اطلاع رسانی شده و برای اعضاء ارسال می گردد.

 

بند شماره 3-  ممکن است در هر زمان تمام یا بخشی از مزایای عضویت رایگان خاتمه یابد.

 

بند شماره 4-  با وجود تلاش شبانه روزی پرسنل به منظور فعال بودن باشگاه مشتریان، ممکن است بنا به دلایلی امکان دسترسی به باشگاه وجود نداشته باشد، با پذیرش این توافقنامه اعضا حق هیچگونه اعتراض و اقامه دعوی در خصوص قطع تماس احتمالی با باشگاه مشتریان و عدم امتیاز دهی در زمان قطعی سیستم را نخواهند داشت.

 

بند شماره 5-  با قبول این توافقنامه اعضا متعهد می شوند که بدون اجازه کتبی از باشگاه مشتریان پارسیان به جز در مواردی را که باشگاه تعیین نموده است؛ حق استفاده از تصاویر، متون، لوگو،آرم وکلیه اجزای استفاده شده در باشگاه مشتریان پارسیان را نداشته و در صورت استفاده غیر مجاز از این موارد علاوه بر اینکه بانک حق اقدام علیه این موضوع را دارد، در صورت ورود هر گونه خسارت به بانک یا اشخاص ثالث شخصاً و از اموال خود  پاسخگو خواهند بود.

 

بند شماره 6-  باشگاه مشتریان پارسیان صرفاً محلی برای فعالسازی و شرکت در طرح های امتیازی بوده و هیچ دسترسی مستقیمی به برداشت و واریز به حساب ها ندارد. باشگاه مشتریان اجازه دسترسی به اطلاعات حسابها و کارت ها و پذیرندگان را برای محاسبه امتیاز تنها با درخواست فعالسازی اعضا از طریق اینترنت بانک/ کارت نقدی و یا از طریق مراجعه حضوری به شعب انجام می دهد و خود اقدام به محاسبه امتیاز بر روی حسابهایی که درخواست فعالسازی آن نشده است، نمی کند.

 

بند شماره 7-  اطلاعات کاربران به صرف اظهار ایشان در باشگاه ثبت می شود. منظور از اطلاعات کاربران هر گونه اطلاعاتی است که از طرف اعضاء باشگاه مشتریان پارسیان برای استفاده از خدمات باشگاه شامل ثبت نام ،مشخصات شخصی، مشخصات پذیرنده و کارت و یا مراحل مختلف به باشگاه اعلام می شود. لذا باشگاه مشتریان پارسیان هیچ مسئولیتی در خصوص ادعاها و مطالب گمراه کننده، نادرست و مضر درج شده در باشگاه ندارد و کاربران مسوول مستقیم اطلاعات درج شده به سایت می باشند هرگونه شکایت در مورد محتوای اطلاعات از جمله نادیده گرفتن مالکیت معنوی یا اصول اخلاقی، تماماً به آنان برمی گردد و جبران هرگونه خسارت احتمالی به بانک یا اشخاص ثالث به عهده وارد کننده اطلاعات است. بدیهی است به محض اطلاع و رویت هرگونه اطلاعات غیراخلاقی، غیر شرعی، ناهنجار، اهانت آمیز، تهدید کننده، تصاویر و عبارات مستهجن که متناقض با قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران باشد و اطلاعاتی که موجب وارد آوردن زیان و خسارت به باشگاه شود اطلاعات مذکور از سایت حذف خواهد شد.

 

بند شماره 8- در حال حاضر باشگاه مشتریان صرفاً مختص به مشتریان حقیقی می باشد و مسئولیتی در قبال مشتریان حقوقی ندارد. 

 

بند شماره 9-  اشخاص حقیقی زیر 18 سال امکان عضویت در باشگاه را دارند اما استفاده آنها از خدمات بانکی باشگاه، تابع قوانین و مقررات بانک مرکزی ج.ا.ا می باشد.

 

بند شماره 10-  راهنماهای مربوط به استفاده از خدمات باشگاه در سایت باشگاه مشتریان قرار داده شده و به طور مرتب به روزرسانی خواهد شد. بر اساس این موافقتنامه کاربران موظف اند همواره راهنمای باشگاه را مطالعه نمایند.

 

بند شماره 11-  برای استفاده از امکانات باشگاه کاربران می بایست در باشگاه ثبت نام و در هنگام ثبت نام، یک نام کاربری و رمز عبور برای خود انتخاب کنند که به محض انتخاب قابل استفاده خواهد بود. حفاظت از رمز عبور به عهده خود کاربر بوده و باشگاه مشتریان پارسیان مسئولیتی در قبال سوء استفاده از نام کاربری و رمز عبور کاربران را ندارد.کاربران حق فروش، انتقال و اجازه استفاده از نام کاربری دیگران را ندارند و در صورت اثبات این موضوع باشگاه بدون اجازه کاربر حساب کاربری او را حذف خواهد کرد. همچنین حساب های کاربری که مورد سوء استفاده و دستکاری قرارگیرند بدون اطلاع قبلی حذف می شوند.

 

بند شماره 12- بعد از تکمیل مشخصات کاربری، اعضاء زمانی قادر به ورود به باشگاه هستند که ایمیل و تلفن همراه و کدملی آنها تکراری نباشد. برای ثبت نام افرادی که توسط ایمیل و تلفن همراه تکراری و یا اینترنت بانک فعال شده ثبت نام نمایند ، در صورتیکه اسنادی دال بر این موضوع ارایه دهند و در صورت اثبات این موضوع حساب کاربری شخص متخلف از باشگاه بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.

 

بند شماره 13-   تکمیل اطلاعات در قسمتهای خواسته شده موجب سهولت پیشنهاد طرح و پاداش می شود و همچنین با قبول این توافقنامه کاربران موظف هستند که اطلاعات خود را در صورت تغییر اصلاح کنند و همیشه به روز نگه دارند.

 

بند شماره 14- اعضا می توانند برای پروفایل خود از متن، عکس و گرافیک استفاده کنند و مسئولیت استفاده از هر نوع ابزار ذکر شده که مغایر با شئونات مذهبی، اجتماعی و سیاسی و فرهنگی کشور باشد منحصراً متوجه کاربران خواهد بود. تا زمانی که پروفایل کاربران فعالسازی نگردیده باشد در باشگاه نمایش داده نمی شود.

 

بند شماره 15-  برای طرح هایی که فعالسازی نشده باشد هیچ امتیازی تعلق نخواهد گرفت و در صورت داشتن حسابهای مشترک به میزان قدرالسهم حساب مشتری عضو باشگاه، امتیاز برای او محاسبه و تخصیص می یابد.

 

بند شماره 16- در ثبت اطلاعات مشخصات،  لازم است فیلد های موجود به صورت کامل و صحیح تکمیل شود و مسئولیت هر گونه اشتباه در اطلاعات به عهده عضو می باشد.

 

بند شماره 17- سطوح در باشگاه مشتریان شامل اعضای عادی، برنزی، نقره ای، طلایی و پلاتینیوم است و تمامی مشتریان باشگاه به محض ورود جزء مشتریان عادی تلقی خواهند شد.

 

بند شماره 18- برای خدمت رسانی بهتر لازم است عکس پروفایل کاربران با فرمت jpg  ذخیره شود.

 

بند شماره 19-آغاز طرح ها و کمپین های باشگاه از طریق فعالسازی طرح ها توسط مشتری خواهد بود و باشگاه مشتریان پارسیان مجاز است به محض فعالسازی طرح بر روی حساب یا کارت یا پذیرنده مربوطه اطلاعات را دریافت و امتیاز را محاسبه نماید.

 

بند شماره 20- درج اطلاعات مغایر با عرف و شرع ممنوع بوده و در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی توسط مدیران سایت حذف خواهد شد.

 

بند شماره 21 - باشگاه مشتریان در هیچ مکان دیگری شعبه یا نمایندگی ندارد و تنها دسترسی مشتریان به باشگاه از طریق آدرسhttps://ipbclub.parsian-bank.ir  سایت باشگاه مشتریان و شعب بانک پارسیان امکان پذیر می باشد. باشگاه مسئولیتی در قبال لینک ها و سایت هایی که به باشگاه لینک می دهند ندارد.

 

بند شماره 22 - هرگاه برای باشگاه مشتریان پارسیان محرز شود كه تراكنش های صورت پذیرفته توسط اعضاء كه منجر به امتیاز شده است، صوری و از روش هایی مغایر با روش های تعریف شده در كسب و كار و یا هر نوع روش دیگر با هدف شبیه سازی تراكنش های موجه بوده و هدف از انجام آن صرفاً كسب امتیاز بوده است، باشگاه این اختیار را دارد كه بدون اعلام قبلی از ادامه فعالیت آن دسته از اعضاء در هر مرحله ای كه هستند (انتخاب پاداش اعتباری، تخفیفات، قرعه كشی ها و ... ممانعت به عمل آورده و با حذف تعهدات و امتیازات اعطایی درخصوص عضویت و یا لغو عضویت ایشان تصمیم گیری نماید. در این صورت افراد یاد شده به طور قطع و غیرقابل عدول حق هرگونه ادعا و اعتراضی را نسبت به تصمیمات باشگاه مشتریان پارسیان از خود سلب می‌نمایند.