پرسش های متداول باشگاه

باشگاه مشتریان پارسیان

1. نام کاربری خود را فراموش کرده ام. چه کنم؟
 
 
1- پس از فشردن تب ورود/ثبت نام، در ذیل پنجره نام کاربری، دکمه "نام کاربری خود را فراموش کرده ام" را فشار دهید. 
 
 
 
2- در پنجره بعد، لازم است تعیین نمایید که نام کاربری شما به ایمیل یا موبایل شما ارسال گردد و پس از ورود آدرس ایمیل یا شماره موبایلتان و نیز کد امنیتی، و فشردن دکمه دریافت نام کاربری، باشگاه نام کاربری شما را برایتان ارسال خواهد نمود.
 
 
 
3- پس از دریافت نام کاربری و با فرض اینکه رمز عبور خود را به یاد دارید، پس از فشردن تب ورود/ثبت نام و ورود اطلاعات مورد نظر وارد سایت باشگاه خواهید شد.
 
نکته: چنانچه علاوه بر نام کاربری، رمز ورود خود را نیز فراموش کرده بودید، پس از دریافت رمز ورود جدید که نحوه دریافت آن در پرسش بعدی توضیح داده شده است، برای ورود به سایت باشگاه اقدام نمایید.  
 
 
 
2. رمز عبور خود را فراموش کرده ام. چه کنم؟
 
 
1- پس از فشردن تب ورود/ثبت نام، در ذیل پنجره رمز عبور، دکمه "رمز عبور خود را فراموش کرده ام" را فشار دهید.
 
 
2- در پنجره بعد، پس از ورود نام کاربری، لازم است تعیین نمایید که رمز عبور شما به ایمیل یا موبایل شما ارسال گردد و پس از ورود آدرس ایمیل یا شماره موبایلتان و نیز کد امنیتی، و فشردن دکمه دریافت رمز عبور جدید، باشگاه رمز عبور جدیدتان را برایتان ارسال خواهد نمود. 
 
 
 
 
3- پس از دریافت رمز عبور جدید، پس از فشردن تب ورود/ثبت نام و ورود اطلاعات مورد نظر وارد سایت باشگاه خواهید شد. 

 

 

 

3. پس از ثبت نام و ورود به داشبوردم چه باید بکنم؟
 
 
1- ورود به بخش حساب کاربری> ویرایش، به منظور تکمیل اطلاعات حساب کاربری که در مرحله ثبت نام اجباری نبودند مانند استان، جنسیت، تاریخ تولد، تصویر و ...(چنانچه این بخش را به صورت 100% تکمیل نمایید باشگاه برای شما 20 امتیاز لحاظ خواهد کرد).
 
2- فعالسازی موبایل، ایمیل و اتصال شماره مشتری به باشگاه، در بخش حساب کاربری داشبورد(چنانچه شما مشتری بانک پارسیان نیستید و یا اینترنت بانک ندارید، لطفا به منظور دریافت رمز اینترنت بانک به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه نمایید و ضمن افتتاح سپرده، سرویس اینترنت بانک نیز دریافت نمایید. برای دریافت غیر حضوری رمز اینترنت بانک می توانید از لینک سامانه خانه پارسیان نیز استفاده کنید.، همچنین می توانید با وارد نمودن اطلاعات کارت نقدی پارسیان و رمز دوم آن شماره مشتری خود را به باشگاه متصل نمایید.)
 
3- مشاهده طرح های باشگاه از بخش طرح ها> جدیدترین طرح ها و فعالسازی طرح ها ازبخش طرح ها> مشاهده
لازم است بدانید طرح های باشگاه دو دسته هستند، دسته اول طرحهایی که پس از اتصال شماره مشتری به باشگاه، توسط شما، خودبخود و به صورت خودکار فعال می شوند و دسته دوم طرح هایی که نیاز به فعالسازی توسط شما دارند اما پیش نیاز اینکه بتوانید انها را فعال کنید، باید شماره مشتری خود را به باشگاه متصل نمایید . طرح های پرداخت قبض و خرید شارژ از درگاههای پارسیان جزء دسته اول و طرحهای سپرده های جاری، قرض الحسنه و کوتاه مدت جزء دسته دوم می باشند.
ممکن است شما چند سپرده قرض الحسنه پس انداز، کوتاه مدت و حتی جاری داشته باشید. لازم است بدانید که برای فعالسازی طرح های سپرده ای شما باید از لیست سپرده های هر طرح صرفاً یکی را فعال کنید. چنانچه مایل به تغییر سپرده مربوط به هر طرح بودید باید ابتدا سپرده قبلی را غیرفعال کرده و سپس سپرده مورد نظر خود را فعال نمایید.
 
4- مطالعه اخبار باشگاه از بخش اخبار> مشاهده
همواره آخرین اخبار باشگاه مانند جدیدترین طرحها، پاداشها، امتیازات ویژه و ...در این بخش قرار خواهد گرفت. بنابراین پیشنهاد می کنیم مرتباً به این بخش سر بزنید.
 
5- در بخش فعالیتهای باشگاه شما امکان دعوت از دوستان خود را از طریق ارسال لینک و یا کد دعوت از دوستان که خاص شما می باشد، خواهید داشت و در ازای هر فردی که با دعوت شما در باشگاه ثبت نام می نماید امتیاز خواهید گرفت.
ضمناً یکی از ابزارهای ارتباطی ما با شما مشتریان گرامی، به منظور آگاهی از انتظارات و خواسته های شما از باشگاه، پرسشنامه می باشد. لذا چنانچه در این بخش پرسشنامه ای قرار گرفت، لطفاً با تکمیل دقیق آن، ما را در خدمت رسانی هرچه بهتر به خودتان یاری نمایید. 
 
 
 
4. سطوح تعریف شده در باشگاه مشتریان شامل چه سطح هایی می باشند؟ 
 
 
باشگاه مشتریان بانک پارسیان دارای 5 سطح اصلی عادی، برنزی، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیومی به صورت پلکانی است که هر یک از این سطوح، شامل 5 سطح فرعی یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره می‌باشد. بدین صورت که با گذراندن  5 سطح فرعی مربوط به هر سطح اصلی، به سطح اصلی بعدی می‌روید.
مثلاً در صورتی که شما در سطح برنزی باشید، با افزایش امتیاز و گذراندن 5 سطح فرعی مربوط به سطح برنزی، به سطح نقره‌ای ارتقاء پیدا می‌کنید.
 
 
 
5. شیوه کسب امتیاز در باشگاه مشتریان بانک پارسیان چگونه است؟
 
 
 
 
6. شیوه ارتقای سطح در باشگاه چگونه است؟
 
 
شما مشتری گرامی باشگاه می توانید از بخش امتیازات داشبورد، امتیازی که از ابتدای عضویت و نیز امتیازی که در سطح جاری خود در باشگاه کسب کرده اید را مشاهده نمایید. برای کسب اطلاع از جزئیات امتیارات کسب شده خود در باشگاه می توانید به بخش امتیازات> مشاهده> نمایش جزئیات امتیازات مراجعه نمایید. برای اینکه سطح خود را در باشگاه ارتقا دهید، بدیهی است که باید امتیازات شما در باشگاه افزایش پیدا کند. افزایش امتیازات شما در باشگاه از محل فعالسازی طرح ها و انجام محاسبات امتیازات آنها خواهد بود. برای اطلاع از طرح های امتیازی باشگاه به جدول مندرج در سوال 5 مراجعه کنید.
 
 
7. تفاوت امتیاز کلی و امتیاز سطح در باشگاه چیست؟
 
 
لازم است بدانید که امتیاز کلی امتیازی است که برای دریافت جوایز باشگاه (متناسب با امتیاز تعریف شده برای دریافت هر جایزه)، می توانید از بخشی و یا همه آن استفاده کنید و امتیاز سطح، امتیازی است که در سطح فعلی خود در باشگاه کسب نموده اید و برای ارتقا به سطح بعدی به کسب مابه تفاوت امتیاز سطحی نیاز دارید که در حال حاضر در آن  قرار گرفته اید.
مابه تفاوت امتیاز مذکور را می توانید در ذیل جدول امتیازات خود مشاهده نمایید.
 
 
 
8. چگونه می توانم از امتیازات کسب شده خود در باشگاه استفاده کنم؟
 
 
شما می توانید از امتیازات کسب شده خود در باشگاه به منظور دریافت جوایز و پاداش های باشگاه استفاده نمایید. برای اطلاع از جوایز و پاداشهای باشگاه و میزان امتیازات لازم برای دریافت هریک از آنها می توانید به بخش جوایز داشبورد مراجعه کنید.
 
لازم است بدانید که هرچه تلاش کنید تا سطح خود در باشگاه را بالاتر ببرید با خرج امتیاز کمتری خواهید توانست یک جایزه مشخص را انتخاب نمایید.
 
 
 
9. چرا در فرایند شیوه ثبت نام برخی از مشتریان اتصال شماره مشتری به باشگاه مورد نیاز است؟
 
 
آن دسته از مشتریان بانک پارسیان که قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان، سپرده های قرض الحسنه پس انداز و جاری فعالی داشته اند، متناسب با میزان فعالیت حسابهایشان امتیاز گرفته اند که پس از راه اندازی باشگاه مشتریان و به پاس تقدیر از این مشتریان، امتیازات مذکور به تفکیک هرکدام از آنها به سامانه باشگاه مشتریان انتقال یافته است. حال چنانچه این مشتریان گرامی تا کنون عضو باشگاه نشده باشند، در زمان عضویت آنها در سایت، باشگاه برای تخصیص این امتیاز به آنان، شناسه کاربری و اتصال شماره مشتری به باشگاه را از آنها در خواست خواهد نمود. امتیاز مربوطه تحت عنوان" انتقالی از سامانه امتیازی حسابهای جاری و قرض الحسنه " در جدول امتیازات> جزئیات امتیازها، قابل مشاهده می باشد.
 
 
 
10. چرا باید شماره مشتری خود را به باشگاه متصل کنم؟
 
 
پیش نیاز فعالسازی طرح های باشگاه (طرح های رالی سپرده ها و بانکداری الکترونیک) و انجام محاسبات امتیازی طرح ها برای شما، اتصال شماره مشتری شما به باشگاه می باشد. برای این منظور به یکی از روشهای "ورود اطلاعات کارت نقدی پارسیان" و یا "اینترنت بانک"، شماره مشتری خود را به باشگاه متصل نمایید.​ که برای اتصال آن می توانید به یکی از دو صورت زیر اقدام نمایید:
 
مراجعه به یکی از شعبه های بانک پارسیان و دریافت نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک/ مراجعه به یکی از شعبه های بانک پارسیان و دریافت کارت نقدی و دریافت رمز دوم آن از طریق دستگاههای خودپرداز
 
دریافت غیر حضوری رمز اینترنت بانک از لینک سامانه خانه پارسیان (جهت آشنایی بیشتر با سامانه خانه پارسیان اینجا را کلیک نمایید.)
 
 
 
11. اگر رمز اینترنت بانک نداشته باشم یا آن را فراموش کرده باشم چگونه در باشگاه ثبت نام کنم؟
 
 
الف) چنانچه در فرآیند ثبت نام مشخص شود شما عضو سامانه امتیازی هستید برای دریافت رمز اینترنت بانک روی گزینه "اینترنت بانک ندارید" کلیک کرده و وارد سامانه خانه پارسیان شوید. در آنجا می توانید نسبت به دریافت و یا تغییر رمز اینترنت بانک خود اقدام نمایید.
ب) همانگونه در پرسشهای قبلی نیز اشاره شده است، پیش نیاز فعالسازی طرح های باشگاه(طرح های رالی سپرده ها و بانکداری الکترونیک) و انجام محاسبات امتیازی طرح ها در باشگاه، فعالسازی اینترنت بانک است. لذا در خصوص مشتریانی که عضو سامانه امتیازی نبوده اند، پس از ثبت نام در باشگاه و ورود به داشبورد، لازم است اینترنت بانک خود را به باشگاه متصل نمایند. حال چنانچه اینترنت بانک نداشته باشید و یا رمز اینترنت بانک خود را فراموش کرده بودید، از یکی از روشهای زیرمی توانید اتصال اینترنت بانک به باشگاه را انجام دهید:
 
      1. مراجعه به شعبه و دریافت نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک
 
      2.  کلیک بر روی گزینه اتصال اینترنت بانک به باشگاه > کلیک بر روی گزینه "اینترنت بانک ندارید" > ورود به سامانه خانه پارسیان> دریافت یا تغییر رمز اینترنت بانک
 
 
 
 
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه خانه پارسیان اینجا را کلیک نمایید.
 
 
 
12. شیوه دعوت از دوستان در باشگاه مشتریان چگونه است؟
 

در بخش فعالیتهای داشبورد برای هر مشتری باشگاه به صورت اختصاصی دو امکان تحت عنوان" لینک دعوت از دوستان" و "کد دعوت از دوستان" وجود دارد که شما می توانید با ارائه لینک مزبور به دوستان خود و در صورتیکه دوستان شما از لینک ارسالی شما برای عضویت در باشگاه برای ثبت نام استفاده نمایند، در ازای هر دوست(مشروط به اینکه ثبت نام آنها در باشگاه موفق باشد) امتیاز بگیرید. شیوه دیگر ارسال کد دعوت از دوستان به افرادی است که قبلاً از طریق لینک خود باشگاه ثبت نام نموده اند. در این حالت چنانچه آنها کد شما را با فشردن کلید "وارد کردن کد دعوت کننده من"، ثبت نمایند، شما امتیاز خواهید گرفت. 
 
 
 
13. چرا در مورد برخی از سپرده های من در طرح های سپرده ای، کل امتیاز موجودی برای من محاسبه نمی شود؟
 
 
لازم است بدانید که چنانچه شما سپرده های مشترک خود را در بخش طرح های باشگاه(طرحهای سپرده ای) فعال کرده باشید، محاسبه امتیاز شما متناسب با نسبت اشتراک (سهم) شما از حساب مذکور، در باشگاه صورت خواهد گرفت.
 
 

14. یک بار در باشگاه ثبت نام کردم اما کدفعالسازی که به موبایل/ایمیل من ارسال شد، را وارد نکردم. الآن نمی توانم وارد داشبورد خود شوم. چکار باید انجام دهم؟

 

وقتی شما کدفعالسازی ارسال شده به موبایل یا ایمیلتان را برای ادامه فرآیند ثبت نام در باشگاه وارد نمی کنید در واقع ثبت نام شما در باشگاه کامل نشده است. برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود کارهای زیر را به ترتیب انجام دهید:
 
1- شروع فرایند ثبت نام و ورود اطلاعات پایه : پس از این مرحله چون شما قبلا این اطلاعات را وارد کرده بودید با این پیغام سیستمی مواجه می شوید : " این نام کاربری از قبل در باشگاه ثبت شده است. لطفا نام کاربری دیگری را انتخاب بفرمایید. در صورتی که قبلاً با این نام کاربری ثبت نام کرده اید جهت فعالسازی به صفحه فعال سازی اکانت مراجعه کنید."
 
 
2- فشردن لینک فعالسازی اکانت در پیام ظاهر شده در این مرحله
 
 
 
 
3- ورود به مرحله سوم فرایند ثبت نام و انجام اقدامات مربوط به تأیید کد فعالسازی
 
 
 
4- ورود نام کاربری و رمز ورود باشگاه(که در مرحله اول به عنوان دو مورد از اطلاعات پایه وارد کرده بودید) 
 
 
 
5- در این مرحله وارد داشبورد خود می شوید و عملا" ثبت نام شما در باشگاه کامل شده است. می توانید برای تعیین موقعیت جغرافیایی و تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود از طریق ویرایش حساب کاربری اقدام نمایید.