راهنمای داشبورد باشگاه

باشگاه مشتریان پارسیان

سلام؛ به باشگاه مشتریان پارسیان خوش آمدید!

در اینجا شما می توانید با داشبورد خودتان در باشگاه مشتریان آشنا شوید. شما پس از ثبت نام در باشگاه مشتریان و فعالسازی کاربری خود می توانید وارد باشگاه شوید. برای ورود به باشگاه روی گزینه ورود / ثبت نام در بالای صفحه کلیک کنید و پس از باز شدن نوار ورودی به باشگاه نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. باشگاه برای اولین ورود شما 50 امتیاز پاداش اولین ورود به حساب شما منظور می نماید. 

 

پس از ورود به باشگاه مشتریان شما وارد داشبورد خود خواهید شد. داشبورد شما در باشگاه مشتریان شامل مجموعه ای از صفحات است که شما به کمک آن می توانید از وضعیت عملکرد خود در باشگاه مشتریان آگاه شوید. با کلیک بر روی نوار ابزار نام خود نوار ابزار دیگری برای شما باز می شود که امکان دسترسی به صفحات داشبورد را برای شما آسان می نماید. 

 

 

در نوار ابزار باشگاه برای شما امکان دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های ذیل فراهم شده است:
 

داشبورد : که مجموعه ای از خلاصه وضعیت عملکردتان در باشگاه مشتریان را در یک نگاه نمایش می دهد.

امتیازها: مجموعه امتیازاتی را که در باشگاه بدست آورده اید را با شرح و تاریخ دریافت آن را نمایش می دهد. 

اخبار و اعلانات: آخرین اخبار باشگاه و پیشنهادها و اعلانات باشگاه را که با توجه به مشخصات شما تنظیم و شخصی سازی شده است نمایش می دهد.

فعالیت ها: مجموعه ای از پرسش نامه ها و دوستان دعوت شده توسط شما و نظرسنجی هایی را که شما در آن شرکت نموده اید را نمایش می دهد. 

طرح ها: در این قسمت می توانید مجموعه طرح های متناسب با خود و همچنین طرح های فعال خود را مشاهده فرمایید. 

خروج: شما می توانید از این طریق از باشگاه خارج شوید. 

 

پروفایل شما

در پایین نوار ابزار باشگاه پروفایل شما قرار دارد. در پروفایل شما می توانید عکس خود را قرار دهید. همچنین شما می توانید در پروفایل سطح خود را در باشگاه مشاهده نمایید. کلیه طرح ها و پاداش های باشگاه متناسب با سطح شما برای شما امتیازی شده اند که شما می توانید با افزایش سطح خود با طرح ها و پاداش های بیشتری در باشگاه فعالیت نمایید.

 

 

در پروفایل شما می توانید موارد زیر را مشاهده فرمایید: 

نام و نام خانوادگی شما که در زمان ثبت نام تعیین نموده اید را می توانید از اینجا مشاهده نمایید برای اینکه بتوانید عکس مورد نظر خود را درج نمایید لازم است از دکمه ویرایش در بالای صفحه وارد مشخصات کاربری خود شده و پس از تکمیل اطلاعات تصویر مورد نظر خود را که بهتر است به فرمت jpg باشد در اینجا فراخوان نمایید. پس از ثبت و تأیید مشخصات کاربری عکس شما در این پنل قابل مشاهده خواهد بود. 

 

سطح شما : در این بخش سطح شما قابل نمایش می باشد. در اینجا شما می توانید مشاهده نمایید که چه میزان امتیاز روزانه و تا چه سقفی از مبلغ با توجه به سطح شما برایتان محاسبه خواهد شد. سطح همه مشتریان باشگاه در زمان ورود به باشگاه عادی یک ستاره خواهند بود. 

 


 

در پروفایل شما می توانید با تکمیل اطلاعات شخصی خود امتیاز کسب کنید. شما می توانید با فعالسازی و درج اطلاعات در موارد زیر امتیاز کسب نمایید:


 

 

تکمیل مشخصات کاربری: با کلیک بر روی درصد تکمیل پروفایل و یا دکمه ویرایش در سمت چپ پروفایل می توانید مشخصات خود را تکمیل نمایید. با تکمیل صد درصد مشخصات در این بخش شما می توانید 20 امتیاز کامل این بخش را دریافت نمایید. ( توضیح : در صورتیکه این اطلاعات تکمیل نباشند و یا درصد تکمیل اطلاعات پایین تر از 100 درصد باشد این امتیاز به شما تعلق نخواهد گرفت. )

 



 

 

فعالسازی موبایل: با فعالسازی موبایل خود شما می توانید از امتیازهایی که برای شما واریز می گردد مطلع شوید. شما می توانید با فعالسازی تلفن همراه این امکان را برای خود فراهم نمایید که با فعالسازی این بخش 5 امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت. 
 


 


فعالسازی ایمیل: با فعالسازی ایمیل خود شما می توانید از امتیازهایی که برای شما واریز می گردد مطلع شوید. شما می توانید با فعالسازی ایمیل خود  5 امتیاز پاداش بدست آورید. 
 


 


فعالسازی اینترنت بانک: در صورتیکه مشتری بانک پارسیان هستید می توانید اینترنت بانک خود را فعال نمایید. با فعالسازی اینترنت بانک شما امکان شرکت در طرح های رالی امتیازی حسابهای بانک پارسیان را خواهید داشت و در صورت درخواست فعالسازی طرح ها ، می توانید حسابهای خود را مشاهده نمایید و طرح مورد نظر خود را بر روی حساب خود از این طریق فعال نمایید. با فعالسازی اینترنت بانک 10 امتیاز به صورت پاداش به حساب شما افزوده می گردد.
 


 

 

تغییر رمز: در صورت نیاز به تغییر رمز می توانید از اینجا رمز عبور خود را تغییر دهید. 

 

 

 

 

امتیازهای شما 

 

شما به ازای شرکت در فعالیت ها ، کمپین ها و طرح های باشگاه مشتریان می توانید امتیاز کسب نمایید. در این داشبورد شما می توانید مجموع امتیازهای دریافت شده در سطح و در کل تاکنون ، امتیازهای خرج شده خود در باشگاه و امتیازهای فعلی خود را مشاهده نمایید. بر اساس مانده امتیازهای فعلی سطح شما در باشگاه تعیین می گردد که بر اساس جدول مانده امتیازها تعیین گردیده است. شما می توانید درصد حجم فعالیت خود را مشاهده نمایید یعنی نمایش می دهد که تعداد امتیازهای فعلی شما چند درصد برای ارتقا به سطح بالاتر را برای شما فراهم نموده است. همچنین در پنل سمت چپ می توانید نمودار عملکرد خود را در شش ماهه اخیر مشاهده نمایید. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر بر روی دکمه مشاهده کلیک نمایید تا اطلاعات بیشتری را در زمینه امتیازهایتان کسب نمایید. 

 

اخبار و اعلانات 

 

در بخش اخبار و اعلانات شما می توانید از آخرین اعلانات مربوط به سطح خود به عنوان مثال طرح ها و بخش هایی که می بایست فعال نمایید، پیشنهاد طرح های جدید و اطلاعیه های باشگاه مربوط به سطح خود به صورت شخصی سازی شده مطلع شوید. ما این اطلاعیه ها و اخبار باشگاه را متناسب با سطح شما شخصی سازی نموده ایم. همچنین شما می توانید برای مشاهده همه خبرها دکمه مشاهده را کلیک نموده و مجموعه اطلاعیه ها و اخبار باشگاه را نیز مشاهده فرمایید. 

 

 

 

طرح ها 

 

در پنل بعدی شما می توانید طرح های امتیازی باشگاه مشتریان را در پنل خود مشاهده فرمایید. این طرح ها با توجه به سطح شما سفارشی شده اند و شما می توانید مجموعه طرح هایی که مناسب با سطح و امتیازهای شماست در داشبورد خود مشاهده نمایید. در صورتیکه علاقمند هستتید سایر طرح های باشگاه را برای سطوح بالاتر نیز مشاهده نمایید می توانید دکمه مشاهده را در نوار ابزار طرح ها کلیک نموده و همه طرح ها را بر اساس دسته بندی آنها مشاهده فرمایید. 
 

 

 

 

شما می توانید در این پنل کلیه طرح های باشگاه، طرح های فعالی و طرح های غیرفعال خود را مشاهده نمایید. طرح های باشگاه در چهار دسته طرح های امتیازی بر روی حساب های شما نزد بانک پارسیان ، طرح های امتیازی خرید با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب از پذیرنده ها و درگاه های پرداخت پارسیان ، طرح های رالی پذیرندگان برای فروش به اعضای باشگاه و طرح های امتیازی درگاه های پرداخت پارسیان می باشد که هرکدام به طور جداگانه امکان فعالسازی خواهند داشت. 

 

 

 

 

 

در صورتیکه طرح جدید برای اعضای باشگاه آماده سازی گردید از طریق این پنل برای شما نمایش داده خواهد شد و شما می توانید با استفاده از دکمه فعالسازی طرح برای فعال نمودن طرح در باشگاه استفاده نمایید. در صورتیکه فعالسازی هر طرح نیاز به فعالسازی پیش نیازی داشته باشد می بایست قبل از فعالسازی طرح آن پیش نیاز را فعال نمایید : 
برای طرح های امتیازی روی حساب های شما در بانک پارسیان نیاز به فعالسازی اینترنت بانک خود دارید. 
برای طرح های امتیازی بر روی کارت های شما باید کارت خود را در باشگاه ثبت نمایید تا این کارت ها برای شما فعال گردند
( در حال حاضر این امکان در باشگاه قرار داده نشده است. )

برای طرح رالی پذیرندگان و درگاه های پرداخت نیاز به فعالسازی پذیرنده خود نزد باشگاه دارید
( در حال حاضر این امکان در باشگاه قرار داده نشده است. ) 

 

 

 

فعالیت ها 

شما می توانید از این پنل برای تکمیل پرسشنامه های باشگاه ، لینک یا کد دعوت از دوستان و مشاهده دوستان دعوت شده و ثبت نام موفق نموده توسط خود استفاده نمایید. با تکمیل هر پرسشنامه یا نظر سنجی به شما امتیاز تعلق خواهد گرفت. همچنین شما می توانید با استفاده از کد دعوت از دوستان و ارسال آن برای دوستانتان از آنها بخواهید در باشگاه عضو شوند و پس از ثبت نام کد شما را به عنوان معرف ثبت نمایند. همچنین می توانید لینک عضویت را از پنل خود کپی نموده و از طریق شبکه های اجتماعی برای دوستانتان ارسال نمایید و به محض ثبت نام موفق ایشان در باشگاه امتیاز دریافت نمایید. باشگاه به ازای هر ثبت نام موفق از طریق دعوت شما 2 امتیاز به شما اختصاص می دهد. همچنین در صورت ثبت نام موفق دوستانتان در پنل سمت چپ عکس و نام کاربری کسانی که از طریق دعوتنامه شما ثبت نام نموده اند برایتان نمایش داده خواهد شد. باشگاه حداکثر به میزان 50 نفر از کسانی که توسط لینک دعوت شما ثبت نام نموده اند به شما امتیاز خواهد داد.
 

 

 

 

جایزه ها 

در صورت کسب حدنصاب امتیازی لازم برای کسب پاداش شما می توانید جوایز و پاداش های خود را در این بخش مشاهده نمایید. همچنین شما می توانید از بین پاداش های پیشنهادی باشگاه پاداش مورد نظر خود را انتخاب نموده و در این قسمت نگهداری نمایید تا به محض کسب حدنصاب امتیازی برای شما قابل دریافت باشد. از طرف دیگر باشگاه به شما این امکان را می دهد که با استفاده از روند امتیاز گیری توسط شما حداکثر زمان لازم برای دریافت پاداش را در این پنل برای شما نمایش دهد. 

 

 

 

نوار ابزار پایینی باشگاه 

در این نوار ابزار شما می توانید از طریق ارتباط با ما با کارشناسان ما در باشگاه مشتریان صحبت نمایید. با عضویت در خبرنامه باشگاه مشتریان ما یک خبرنامه الکترونیکی از اخبار باشگاه را برای شما ارسال می نماییم. و همچنین شما می توانید سوالاتتان را از طریق مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان به صورت تلفنی در میان بگذارید تا ما در اسرع وقت بتوانیم پاسخ شما را آماده نماییم. کلیه لینک های مرتبط و اطلاعات پایه باشگاه در این قسمت برای شما آماده سازی خواهد شد که به مرور زمان در باشگاه به روزرسانی خواهد شد. 

 

با ما در ارتباط باشید. 

برچسب ها